原來宇哥已經不是「越華會」的股東啦!
不過這並不影響婕兮日後前往用餐的興緻啦~
其實八月尾去香港的時候就看到這間又新又大的新分店,原來當時是試營運。
最後,婕兮還是前往原本舊的「越華會」用餐,下次再來試這間新店啦!

重點。重點來啦~
原來宇哥接戲了!而且還是在香港拍攝。
更重要的是,合作對象還是宣萱、吳啟華,婕兮實在是無法形容的興奮啦!
畢竟身為影迷,還是想看到偶像演戲啊。
上一次已經是《掌上明珠》,實在是超久啊!





陶大宇自認唔係做生意材料 拍戲算啦!

藝人陶大宇到銅鑼灣為老友歐陽震華(Bobby)投資的吃店分店開幕禮任嘉賓,大宇說:「之前我有份合資,但覺得自己好似冇乜貢獻,剩係分錢,雖然佢哋唔介意,但後來我都退咗股,我覺得搞生意一定要親力親為,我唔想自己唔做嘢,只係分錢,但我好開心佢哋開完一間又一間。」

大宇續說:「我唔係做生意嘅材料,都係做番老本行,拍戲!十月底我會參與一套由日本同馬來西亞投資嘅電視劇,合演嘅仲有宣萱同吳啟華,仲有幾個日本演員,我同啟華係訓練班同學,但合作係第一次,故事講警匪、秘密組織咁,大部分香港取景,有少少日本外景,我唔使日文對白,但相信喺日本播時會搵人幫我配音。」







東網 On.cc 2015.04.18



Bobby再開食肆圈中好友撐場

歐陽震華(Bobby)投資7位數字,第3間海鮮館今日正式開張,一班老友萬綺雯、陶大宇、阮兆祥及商天娥前來撐場。問到范振峰在同一舖位搞火鍋店因經營困難結業,Bobby笑笑口指已開到第3間,機緣巧合搵到這個地方,可以消化對面舖的客,試業半個月晚市生意不錯,樓上有房方便圈中朋友來吃飯。

有指TVB藝員出現斷層,新人未有機會訓練便要拍劇,他覺得早出來實習未嘗不可,他作為資深演員,有責任幫手培育新人。

攝影:李樹勳

星島日報 2015.04.18

tag:陶大宇, Michael Tao, 越華會, 港星, 歐陽震華, Bobby AuYung
arrow
arrow

    婕兮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()